Verzenden, retourneren & klachten
Verzenden
Bestelling bevestigen
Zodra uw bestelling via de website geplaatst is ontvangt u een bevestigingsmail,
dit betekent dat wij uw bestelling
ontvangen hebben.
Heeft u geen email gekregen? Controleer uw spambox / map ongewenste mail.
Bestelling verzonden
Nadat uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail met een
link waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace”.
Levertijden
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 a 3 werkdag bij u te laten
bezorgen na ontvangst van uw betaling.
Indien dit
onverhoopt langer duurt dan gewoonlijk zult u van ons bericht ontvangen.
Verzendkosten met PostNL/DHL in Nederland
De webwinkel
rekent automatisch voor u uit voor welk verzendtarief uw order wordt verzonden.
Verzendkosten met Kiala in
Nederland
Verzenden met Kiala is mogelijk. Neem
dan contact met ons op voor de verzendtarieven.
Retourneren
Retourneren
Wij hechten veel belang aan een tevreden klant. Helaas kan het voorkomen dat
u niet geheel tevreden bent over uw ontvangen artikelen. U kunt uw bestelling
daarom binnen de bedenktijd van 14 dagen (herroepingstermijn) aan ons
terugsturen. Hanteer in dit geval altijd onderstaande retourprocedure:
1) Verstuur uw pakket indien mogelijk in originele verpakking retour naar
onderstaand adres:
Pzzaazz VOF
Martin Luther Kingstraat 87
2131TK Hoofddorp
2) Ga naar Klantenservice, kies Retourneren en vul de retouraanvraag in. Geef
bij “Aanvulling op reden van retourneren” uw IBAN nummer aan.
Zonder deze informatie kan uw retour niet worden verwerkt. Met deze informatie
zijn wij namelijk op de hoogte gesteld dat u een pakket retour gaat sturen. Na
ontvangst van uw pakket en bovenstaande gegevens zullen wij een creditnota
aanmaken en het betreffende bedrag binnen 14 dagen na ontbinding aan u
terugbetalen. De kosten voor het retourzenden komen voor uw
rekening.
Let op:
Deze retourprocedure geldt voor alle producten, met
uitzondering van foodproducten o.a. thee. Deze worden niet retour genomen. Op alle producten welke zijn
afgeprijsd gelden geen recht van retour.
Klachten
Ondanks dat wij er alles aan doen om
u naar tevredenheid van dienst te zijn kan het voorkomen dat u een klacht
heeft. Mocht u een klacht hebben dan willen wij u vriendelijk verzoeken deze
per e-mail aan ons kenbaar te maken. U kunt uw klacht mailen naar: info@pzzaazz.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw
klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.