Verzenden, retourneren & klachten


Verzenden

 

Bestelling bevestigen

Zodra uw bestelling via de website geplaatst is ontvangt u een bevestigingsmail, dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.

Heeft u geen email gekregen? Controleer uw spambox / map ongewenste mail.

 

Bestelling verzonden

Nadat uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail met een link waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace”.

 

Levertijden
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 à 3 werkdagen bij u te laten bezorgen na ontvangst van uw betaling.

Indien dit onverhoopt langer duurt dan gewoonlijk zult u van ons bericht ontvangen.

 

Verzendkosten met PostNL/DHL in Nederland

De webwinkel rekent automatisch voor u uit voor welk verzendtarief uw order wordt verzonden.

 

Verzendkosten met Kiala in Nederland

Verzenden met Kiala is mogelijk. Neem dan contact met ons op voor de verzendtarieven.


Retourneren

Retourneren

Wij hechten veel belang aan een tevreden klant. Helaas kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over uw ontvangen artikelen. U kunt uw bestelling daarom binnen de bedenktijd van 14 dagen (herroepingstermijn) aan ons terugsturen. Hanteer in dit geval altijd onderstaande retourprocedure:

1) Ga naar Klantenservice, kies Retourneren en vul de retouraanvraag in. Geef bij “Aanvulling op reden van retourneren” uw IBAN nummer aan.

Met deze informatie zijn wij namelijk op de hoogte gesteld dat u een pakket retour gaat sturen.

Nadat wij uw informatie hebben verwerkt ontvangt u een bevestigingsmail en verzoeken wij u stap 2 van de retourprocedure op te volgen.

 

2) Verstuur uw pakket indien mogelijk in originele verpakking retour naar onderstaand adres:

Pzzaazz VOF
Tasmanie 20

2721 GA Zoetermeer

 

Na ontvangst van uw pakket en bovenstaande gegevens zullen wij een creditnota aanmaken en het betreffende bedrag binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetalen. De kosten voor het retourzenden komen voor uw rekening.  

Let op:

Deze retourprocedure geldt voor alle producten, met uitzondering van foodproducten o.a. thee. Deze worden niet retour genomen. Op alle producten welke zijn afgeprijsd gelden geen recht van retour.

  

Klachten:

Ondanks dat wij er alles aan doen om u naar tevredenheid van dienst te zijn kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Mocht u een klacht hebben dan willen wij u vriendelijk verzoeken deze per e-mail aan ons kenbaar te maken. U kunt uw klacht mailen naar: info@pzzaazz.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.